Solen lyser över mig

Mycket har hänt den senaste tiden. Mycket roligt. Mycket tråkigt. Mycket nödvändigt. Mycket onödigt.
Jag & Jonatan har gjort slut. Efter 2 år och 8 månader tog det slut.
Tiden med Jonatan har både varit den bästa och sämsta tiden. Åren var fulla med både glädje och svek. Med skratt och med tårar. Med lögner och med ärlighet. Men framförallt med många otroliga minnen som vi aldrig kommer att glömma. Även om man förnekar det, så vet man att det finns där inne i hjärtat.
Men efter regnet kommer alltid solen, är det inte så?
Solen kom verkligen. Den kom för att stanna. Och stannat har den verkligen gjort.
De senaste månaderna har varit helt underbara. Jag gjort mer saker, träffat mer människor och haft roligare än vad jag har haft på väldigt länge.
Jag känner mig som en helt ny människa och jag trivs verkligen.
Ta mig inte tillbaka till där jag en gång var, jag vill vara här nu.
Jag har mina tjejer och de vet att de har mig, vad det än gäller. Alltid.


Kommentarer
Postat av: Jo

Julia Julia! Det är skönt att du kan se det bra med det som hände. Efter regnet kommer solsken. Solen kommer alltid lysa över dig!

--Din vän Johanna--

2006-10-08 @ 18:53:19
Postat av: Annafia

Min söta Jullbull... Du har helt rätt! Du har blivit en helt underbar människa. ALLT har bara gått åt rätt håll och du är EN AV OSS nu! JullBull, Yooyo, Kattis och Annafia! För alltid!
- AnnaFia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback