min stressiga vecka.. typ!

Nu var det allt ett tag sen jag skrev. Jag tycker nästan att jag har haft fullt upp ända sen jag kom hem från min tripp i Asien!
 De första dagarna gjorde jag så gott som ingenting utan var hemma hos min älskade Maja bara!
På lördagen var jag och Jossan ute och festade. Väldigt skojj och jag träffade otrorligt många roliga människor, helt galet att verkligen alla var ute!! :D

I måndags åkte jag o Philip upp till Stockholm, sen på tisdagen gick vi till amerikanska ambassaden för jag skulle fixa mitt visum, shit, det tog 3 timmar!!!!
Efter det gick vi på stan, satan i gatan va varm det var asså. Men vi hade allefall skojj!
Vi körde hem sen på kvällen!

I onsdags var det mårtensson, jihoo! Var hemma hos Anna innan! Skojj på kvällen med! Fick ju träffa Vice, Sandra!! Det var dagen bästa! Eller kanske tom veckans bästa! :)
Jag mådde inte så bra framåt småtimmarna så jag o philip gick hem vid 2!

Igår skulle jag kört till millan direkt efter jag vatt hos tandläkaren på morgonen.. meeen.. det gick väll inte riktigt som planerat! Så istället fick jag köra typ vid 5 fast jag egentligen inte kände mig i det bästa tillståndet!
Men det var skojj att komma till Skrea!! Såå skojj att träffa millan med! De skulle festa på kvällen men jag va ju inte riiiktigt så sugen så jag gick o la mig tidigt typ!
Idag var det lite kaos i falkenberg men det löste sig tillslut, så jag körde till havedal o hämtade hem min kära syster! Ikväll har vi käkat pizza och kollat på film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback