Bästa helgen hittills!

New York va heeelt underbart!
Det var lätt den bästa helgen hittills i USA!

Reste upp hela fredagen typ..
På kvällen festade jag Sandra inne på home. ruskigt skojj!!!
Äkta A.N!

Lördagen sov vi o sen drog vi in till N.Y på kvällen igen. jag gick till home o festade igen med ponkarna! Det är inte likt mig att tappa minnet men jag kommer tyvärr inte ihåg så mycket av den kvällen. Det sista jag kommer ihåg är när skumpan kom in :)

Jag o ponkarna va hemma vid 8 på morgonen och av nån anledning skulle Roggan lyfta mig upp o ner ute på balkongen, o klart som fan att han halkade så mitt huvud flög in i räcket så det pissade blod! AJ!

Söndagen va vi bakis o jag åkte hem. Ett antal hundra dollar fattigare men det var det lätt värt!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah, den staden ar underbar! I LOVE NY!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback