LOV

Ja, nu är det lov.. fast det känns knappas så eftersom jag har varit hemma i 3veckor eftersom jag sett ut som en levande ballong i nyllet.. men nu är jag faktist bätte tror jag, eller så har jag bara vant mig?

Lovet har börjar bra allefall. Jag har haft "Julias Spa" här hemma i Hylte! =)
Johanna Hallström har varit min gäst och vi har haft väldigt nice! Vi har snackat om allt som går att prata om, blivit tagna av polisen, bakat, haft klassfika och kommit på att alla i Hylte har någonform av reflex på sig, JÄMT! Till och med djuren har det! =)

Efter att Johanna har checkat ut så har mina dagar gått åt till att städa lite, sitta på msn ca 95% av dygnet och äta!
Har även fått iväg alla mina papper som behövs till au pair, så sköönt att vara klar med det! Nu är det bara till att sitta ner och hoppas att en familj ringer upp mig och att de inte tror jag att är nån jäkla galning när de läser mitt brev! men självaste Karlsson var så snäll o hjälpte mig skriva det så jag tror det blev riktigt bra! tack karlsson! =)

Nu ska jag göra något som är lite mer meningsfullt! Tror nästan att jag ska spela backpacker! haha, det va riktigt länge sen och det är faktist jätte skojj! Nästan lika skojj som The sims! HAHA!

/J.

Kommentarer
Postat av: Jo

Julia julia, du sitter då här vid datan en hel del märker jag haha=) Tack för tiden hos dig, jag kommer igen!
Puss

2007-02-21 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback