Lite bilder! :)

Har kommer lite bilder fran resan hitills.. alla bilder e fran Thailand, min kamera e ju typ pajj nu men det loser sig typ!

De forsta 3 ar fran Bangkok, resten e fran dar vi var, som jag inte vet vad det heter :P Men den sista ar fran ett sant stalle vi bodde pa en natt. Typ coolt var det :p


      

Fran vattenfallet, som visade sig vara typ varldens minsta :P
      

Tiger tempel - Ska visa andra fina bilder sen nar tigern ligger med huvet i mitt kna, men de ar pa en annan kamera.
       

Elafantbadning - Man lag mer i vattnet an vad man satt pa :P
   

Enligt Thailandarna var detta en bjorn.. Jag ar inte lika saker.. men natt djur ar det!
  

Kommentarer
Postat av: spejje

åhh!! va söta bilder! vill med till vietnam nu! ;)

2007-07-06 @ 14:27:23
Postat av: vice boss

ja hade skitit ner mig o va inne hos tigrarna!! dom är farliga!! o björnen hade ja heller inte hoppat av glädje av att sitta jämte! Antiar är rädda om andra antisar! Take care!

Postat av: Baby boo? haha

Fina djur! Ta bara inte med dig en sådan best hem Julia!:) Du är vacker!! Love you! /p

2007-07-07 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback