Malaysia, I like!!!

Malaysia Malaysia, jag diggar redan detta landet!
Resan från Vietnam via Bangkok hit gick bra, liite tradigt att spendera en heldag på olika flygplan men det fick funka!
Enligt Jenny hade vi med en kändis från USA på planet. Men kändisfantasten Julia Örnstedt kännde inte igen honom så jag tvivlar på att det va en riktig kändis :p
 
Eftersom vi landande på kvällen så gjorde vi ingenting den dagen vi kom utan gick i prencip och la oss direkt!
Igår på morgonen åkte vi bort till ett köpcenter som skulle vara jätte stort!! och det visade sig vara MYCKET större än vad jag kunde tänka mig! MBK i Bangkok kan dra åt hell! Typ!
Men det var verkligen jättestort! 10 våningar. Vi bestämmde att alla skulle gå och kolla på bio på eftermiddagen. Så Jag, Mamma & Pappa gick på Die Hard 4. Den var faktist riktigt bra, trodde inte jag skulle gilla den filmen! men ack så fel man kan ha! haha!
Inne i varuhuset hade de typ som en nöjespark med självaste bergodalbanan och hela köret! Det va riktigt riktigt häftigt!! Klart man skulle prova på att åka lite med :)
Sen var klockan stängningsdags så vi tog en taxi hemåt... jag hann gå igenom 3 våningar så jag får åka tillbaka dit sen för att kolla igen allt!

Nu är vi i The Petronas Twin Towers. Det är typ det mest kända i Malaysia! eller nått sånt!
Vi väntar på att få åka upp till bron som går mellan tornen, de tar typ bara upp 9 personer åt gången så det är lång vänta, men vi ska upp klockan 14.15. bara väntat i sisådär 4 timmar typ, men här är också ett stort köpcenter så för mig gör det inget att vänta!

En annan cool sak (tycker jag, haha) är att de ligger LÅNGT före oss i Desperate Housewifes! Hehe. Någon som vill veta vad som händer om typ ett halvår i Sverige? Shit man kan inte ens föreställa sig vad som komma skall! :P

tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Philip!

Miss you!

2007-07-12 @ 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback