Malaysia, otrooligt vackert!

Om du tror att du har varit i Paradiset tror du fel!
Detta ar verkligen ett av de finsate och mysigaste stallet jag har varit pa!
Jag vet inte riktigt vad det heter dar vi ar nu, men fint ar det :)
Detta och Koh Samet i Thailand ar sa otroligt fint! Phuket och sanna skit stallen kan dra at ...!

Det kanns skont att antligen komma fram nagonstans dar vi ska stanna ett tag!
Idag har vi inte gjort mkt annat an legat i havet! klarblatt vatten :D

Jag ar sa jakla trott pa mitt har sa jag klippte av skiten idag!
Inte helt men till axlarna typ! Kanns skont att slippa det!!

Nu ska jag bege mig igen! Ar valdigt trott eftersom vi gick upp vid 5 i morse for att flyga hit!

Ha det bra allihopa hemma i Sverige :)


Kommentarer
Postat av: Jo

Ja är tillbaka från regnig segling i stockholms skärgård.! Bild på din nya frisyr måste in på bloggen.! miss you

2007-07-13 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback