Nha Tran - Here we are!

Nu ar vi antligen framme!!!
Bussresan hit gick vall lite sadar.. Bussen i sig var typ cool! Det fanns inga saten, alla hade en varsin sang istallet!!
Men sen spelade det nan javla vietnamesisk disco hela natten sa man kunde inte sova. Jag o Jocke lag precis undertogtalarna! Jag gjorde ett forsok att satta pa mp3n pa hogsta volym for att slippa skiten men man horde det anda!!!!

Jag blev lite forvanad av hur fint har ar, det ser nastan ut som L.A nere pa stranden (tror jag) hehe. Men det ar verkligen jattefint!
Jag somande direkt nar vi kom till hotellet och vaknade for en stund sendan, sa jag o pappa gick ut o kakade eftersom de andra fortf sover!

Det kanns jattekonstigt att inte Jenny och Mamma ar med oss. Jenny ligger ju som sagt pa sjukhus och hon mar verkligen inte bra :(
Hoppas hon blir utskriven imorgon sa de kan komma hit till oss. Men det ar bra att hon har mamma hos sig. Man vill alltid ha sin mamma hos sig! :)

Idag ska vi ga ner pa standen.. ni undrar sakert va fan jag gor pa internet nar havet ligger typ 100meter ifran mig just nu, men det e sa javla varmt har att jag inte klarar av att vara utomhus.
Men snaart ska jag ut! :)

Hejda!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar julia!

Postat av: Johanna

Hoppas det ordnar sig för Jennie, och att DU har det bra babe!

2007-07-05 @ 20:14:15
Postat av: Jo

Ut och sola med dig=) vi ses på sleep overn när du kommer hem!=) Pile hälsar att han älskar dig...

2007-07-06 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback