Nya pumps!

Nu borjar denna dagen lida mot sitt slut har i Vietnam. Det har vatt en trist dag idag typ!
Jag och Pappa tog en moppe bort till marknaden, som inte var sa himla bra. Men jag kopte ett par skor, ett par pumps :) Alla tjejer blir lyckliga nar de far ett par nya pumps! :)

Sen har vi verkligen inte gjort nagonting, det har vattmutel idag sa vi har mest varit inne..
Bara varit ute och kakat nu ikvall, det fick bli pasta och varbonara som varje annan dag!
Nu ar det typ asiatiska masterskapen i fotboll har, vietnam spelar just nu och gjorde precis 1-0 och alla blev som galna! haha!!!
Men det ska bli skont att komma harifran pa tisdag.. Att fa traffa Mamma och min alskade syster Jenny igen! <3

Philip, Jag saknar Dig :)


Kommentarer
Postat av: Philip!!

Moppe! haha undra hur många ggr ni välte!:)
Hoppas allt är bra med dig! Och hälsa familjen från mig! Puss & Kram / Din, Philip!

2007-07-08 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback