Saknar er!!

Sandra - Ja, Mam o Pap jobbar som dykinstruktörer. Men du, ehhh, undanhåller du fakta för mig? In i hemliga bloggen o berätta allt!!!! Tänk att man ska få höra sånt från andra! hehe!

Mia - Gaah, kan inte fatta att du åker snart!!! Jag kommer sakna dig skit mkt! Vare sig... JAG VILL!
Tänk att jag inte kommer få träffa dig på mer än ett år :( Alla trogna håller kontakten!

Jojjo - sommarhuset verkar verkligen asfin! Vi får ta en tur ut dit så fort jag kommer hem! Allt med skola låter ju toppen me, du kommer fixa det galant snygging! Jag ska inte glömma Juciy! :)

JohanDarling - Längtar till våran krabbsallad weekend den 10e :D Plus alla låga nätter ute på altanen :)

Johanna Hallström - Spa helg så fort som möjligt tack!!! hehe! Saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: Jo

Spa är inbokat! jag hoppas det bjuds på barn korv och pommes=)

2007-07-27 @ 06:02:30
Postat av: Anonym

hahah... sandy bloggar direkt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback