Stackars Jenny :(

Idag hatar jag inte Vietnam lika mycket!
Vi bokade buss biljetter idag till Nao Tran, som ligger pa kusten! Forhoppningsvis ska vi antligen komma dit!
Min alskade syster som ar sjuk har tyvarr blivit annu samre och ligger nu pa sjukhus, sa hon ska stanna dar ytteligare tva dagar antagligen :(
Usch, stackars Jenny!!!
Idag medans mamma och pappa tog henne till sjukhuset visste Jag, Davve och Jocke inte riktigt vad vi skulle gora.
men sen kollade vi i Lonely Planet boken och sag att det fanns Bowling har. Sa vi hoppade in i en taxi och akte dit!
Nar vi kommer fram ar det ett jattestort lyxigt varuhus och dar kommer vi in i skabbiga shorts o t-shirt! haha!
Men sen gick vi upp till bowlingen och det va as skojj!
Vi spelade tva serier!
Ehhhh.. Vem vann bada gangerna? Yes indeed, det gjorde Jag! :D Typ grym! haha!
Sen gick vi o kollade pa klader lite och sen akte vi tillbaka!
Gick och kakade pa varat favvo hak, Allez Boo! :D
Som vanligt blev det spagetti m Calbonara till alla tre!
Nar vi kakat klart spelade vi biljard. Jocke vann och jag kom 2a :)

Nu sitter vi har och vantar pa bussen typ.. den ska ga klockan 8 ikvall sa det e bara 2 timmar kvar typ!

Hejda!

Kommentarer
Postat av: Jo

det låter nice jull.

2007-07-04 @ 13:30:47
Postat av: Philip!!

Kul o höra att du har det roligt igen gumman!:) Du får hälsa jenny från mig!!
Love you!

2007-07-04 @ 13:58:59
Postat av: Johanna

Tjao! Tur att du inte är lika pissed längre! Hoppas det ordnar sig för Jenny. Hejar på er! Haha (vad fan var det för mening?) Pussigullgull

2007-07-04 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback