Still in Malaysia

Allt ar bra har i Malaysia, Har ar sa otroligt vackert!
Idag ska vi byta boende till en annan strand har. Det kommer sakert bli bra det med, men jag o joakim ska stanna pa denna standen under dagen och ta en battaxi bort ikvall! :)

Annars har det inte hant sa mycket nytt har! Eftersom on inte ar sa valdigt stor sa finns har sa gott som ingenting att gora forutom att ligga pa stranden med en bok! Och det ar precis det vi gor dagarna i anda! Men jag klagar inte!!

Vi har planerat att vara kvar har till den 22e (!) Juli och sen ta oss tillbaka till Thailand eftersom jag garna vill komma tillbaka till Koh Tao!

Nu ska jag bege mig igen eftersom datan har ar typ bland det segaste jag nagonsin upplevt! Vamos a'la Playa.. eller natt sant! hehe!

Johanna, bild pa frilla kommer tror jag! hehe! Men isafall nar jag ar i Thailand igen!
Och Lovisa, riktigt skojj att du skrev :) Klart vi ska festa nar jag e hemma! Det e ju nastan bud pa att ha en reunion!

Blir antagligen inget mer bloggande nu pa ett tag, men hall ut alla trogna lasare! hehe

Glomde beratta med att vi har snorklat och simmat med skoldpaddor bade igar och i forrgar!! Coolt! :D
Precis inne vid stranden typ!! Sag 2 hajar med men de var ratt sma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback