Dag 5, Fredag

Dagen började med att Jag o Johanna åkte till stranden där Grabbarna redan var. Himla go dag på stranden. Träffade på min kompis Fredrik L. från gbg i havet, världen är liten ibland!! Efter det åkte vi hem för att käka lite och börja korka upp! Cammy o dem kom denna dag och vi hade lovat att ha förfest, men förfesten blev lite större än vad vi trodde att den skulle bli! Helt plötsligt var vi hur många som helt inne på vårat lilla rum! Inte för att vi hade problem med det, det var ju bara skojj! 
Alla drog till GG sen runt 12. Någonting gick jävligt fel där. Antagligen blev jag drogad, fick någonting i mitt glas eller likanande för det är verkligen heeelt svart! Tacka vet jag Erik och Ralle som hittade mig utanför Blue Moon Bar. Vad skulle hänt annars? Usch jag vill inte ens tänka på det! 


                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback