Thailand

Min basta van Johanna lever ett akta Svensson (Karlsson?) liv. Rod villa, kor volov, Har husvagn, har hund och har en storebror. Ja, det ar val sa den perfekta familjen ska se ut nar man bor i Sverige?!
Johanna har alltid sagt till mig att min familj ar lite konstig och speciell.. :) och visst, det kan jag halla med henne om! For vi gor inte alltid som alla andra. Jag har varit i Thailand i 3 dagar men anda har jag och min knappa familj hunnit med valdit mycket.

Fors och framst, Johanna Hallstrom, du ar en Angel!!!
Eftersom min skjuts ner till Malmo gick at helvetet hade jag liiite problem, men sa ryckte Johanna in och addade mig! Tack!!!!
Resan ner var jag valdigt nervos infor. Kopenham --> London. Dar skulle jag checka ut och sen checka in igen men det gick bara bra!
Sen fran London till Doha for att byta plan och fran Doha till Thailand!
Nar jag kom fram till hotellet var det riktigt skojj att traffa familjen, min knappa familj! :)
Jag kom ju dit pa morgonen sa vi akte direkt till Koh San for att halsa p Vicky, en van till familjen. Men han var tyvarr inte i sin butik sa jag o Joakim drog till MBK och Siam Paragon istallet.

Pa onsdags morgonen akte vi ivag till.. ehh, jag vet inte vad det heter. Men vi skulle kolla pa massa historiska saker. Jag brukar i vanliga fall hata att aka pa sanna saker men detta var helt okej.
Vi var forst pa en kyrkogard fran andra varldskriget men dem som dog da.
Sen akte vi till den kanda bron over floden Kwait. Ni kanske har sett filmen om det? Jag har inte det sa jag visste inte sa mkt om det men det var valdigt intresant!
Efter det akte vi o lamnade vaskorna dar vi skulle bo. Vi bodde pa vattnet. I en liten stuga pa bumbutrad pa vattnet!
det var riktigt haftigt! (det kanske e sant jojjo menar nar vi e lite knappa, da kan jag halla med henne, hehe)
Sen akte vi till ett vattenfall for att bada. Very Nice!!! Nar vi var pa vag tillbaka fragade chafforen om vi ville bada med elefanter. Jag ville svin garna men de andra var tveksamma... men Jocke, Jenny & Davve hangde pa!!
Sa upp pa elefanterna o ner i floden!!! haha, som jag skrattade. Jag o Joakim fick den busigaste elefanten sa han kastade runt oss i vattnet!!! Sen var dagen klar och vi akte hem for att sova i varan vattensang! haha!

Idag borjade vi med att aka och rida pa elefanter. Vi har redan gjort det for nagra ar sen, men vi gjorde det anda! Sen skulle vi aka flotte tillbaka pa floden. Nar vi kom hem kakade vi o sen skulle vi aka till Tiger tempel! det va saaa skojj! Det ar munkar som bor med tama tigrar. Sa man fick ga in o sitta med tigrarna och ta kort med dem och sant. Sen hade de en liten bebis pa 3 manader som va saaa go o soot!!! De hade 3 andra bebisar som bara var 13 dagar men de fick man inte kela med.
Men dessa tva dagar har vatt as skojjiga! hehe. Vi har hunnit med riktigt mycket.

Nu ar vi tillbaka i mitt alskade Bangkok! (Jag hade kunnat stanna har hela mitt liv)
Men imorgon ska vi flyga till Vietnam och stanna dar i ca 10 dagar.. efter det flyger vi till Malaysia och sen avsluta i Thailand!

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om du har det wonderful!! en annan sitter på sitt rum och är sjuk.. med regn utanför dörren och träningsverk som heter duga! finns de nårra häva thailändare då??;)

Postat av: Jo

Bil resan ner var bara trevlig. Det är det man har ritktiga vänner till hehe! Det låter som du har det underbart, jag ska inte klaga man är ledig på obestämd tid,=) vi ska ha sleep over när du kommer hem my love...!
Puss

2007-06-28 @ 17:32:50
Postat av: Karlsson... (Svensson?)

Tjena min Babe! Låter som du har det underbart, saknar dig här hemma! KOm hem! =)
Jag saknar Ayia också, men det kanske blir öre när du kommer hem? Glöm inte av att handla juicy tubes om du har tid och hittar och en slant över! Älskar dig!

2007-06-28 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback