Vietnam

Nu har vi landat i Vietnam, eller vi landade i morse.
Flyget hit fran Thailand tog bara en timme vilket var valdigt skont. man ar varldigt trott pa att sitte fleeera timmar i ett plan!
Typ det forsta man sag nar man klev av planet var mopeder.. har KRYLLAR av mopeder.. Alla kor verkligen det!!
Jag var val inte lika intresserad av att aka hit som de andra i min familj var, men nu har man varit har i nagra timmar och jag borjar faktist gilla det!!

Vi gick ut o kakade efter att vi fatt vara rum. Sen nu ikvall har Jag, Jenny, Jocke o Davve spelar biljard.
Jag och Jenny vann med 2-1 i matcher :)

Imorgon har vi bestamt oss for att sova ut riktigt lange, har inte gjort det en enda gang sen jag kom hit.
Sen ska vi aka till en marknad eller varuhus eller vad det ar. Jag hoppas pa myckte shopping, for har ar det mycket billigar an i Thailand!

Dagen efter imorgon, alltsa i overmorgon xD .. da ska vi aka pa en liten "resa" och bort till tunnlarna i marken. Det har vatt om den pa typ packat o klart och sanna program. I de tunnlarna gomde sig vietnameserna under vietnam kriget. Jag ar javligt orolig for detta kan jag lova. Jag hatar sma tranga utrymmen.. (Jojjo, det vet du efter att bade du o jag borjade lipa nar vi besokte karlsborgs fastning i 6an, haha).
Men det ska anda bli haftigt... jag e bara radd att jag fastnar for det ar jaaavligt litet dar. Jag ska visa kort sen pa hur sma halen i marken ar som man ska ga ner i!!!!!

Resten av tiden i Vietnam ska vi antagligen ta flyget ut tll kusten for lite bad o sol! Det verkar inte som det kommer bli sa mkt sant under denna resan sa jag ska verkligen njuta!
Kanns som jag kommer vara blekare nar jag kommer hem an vad jag var nar jag akte!! men skit samma. sant pallar jag inte bry mig om!

Ha det bra dar hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

antisar saknar andra antisar:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback