Balklänning

Imorse var det dags för mitt andra besök till Falkenberg och Castelle för att försöka hitta balklänning!
Hade lite mer hopp om att hitta klänning denna gången eftersom hon som jobbar där sa att de hade många nya klännigar i stl. 34 när vi ringde! =)
Jag hittade yvå stycken direkt när jag gick in där.. och det var de enda två som jag fastnade för!
Den ena var lite orange i färgen men ändå inte jätte orange och den andra var guld/champage färgad!
Båda var verkligen underbara enligt mig men jag valde tillslut den guldiga! Den var lite för stor men det e bara att sy in =)
Hon som äger i affären sa efter att jag hade valt klänningan. "du ska bara veta hur många tjejer som har provat denna klänningen men inte kunnat komma i den och blivit riktigt förbannade" :D

Väldigt skönt att ha klänningen fixad allefall. Johan har ju sina kläder fixade oxå.. vi kommer bara såå fina sååå!
Längtar riktigt till den 3 Juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback