Hål i naveln!

 

Igår tog jag hål i naveln
Det var en kurs för personer som skulle lära sig att ta hål i naveln och de behövde några modeller att ta hål på.
Så jag, Sara & Lina i min klass ställde upp, eftersom ingen av oss hade det och nu var det ändå gratis så då kunde man bara ta ut det om man inte bli nöjd och ändå inte lagt ut pengar på det.
Men vi va jäkligt nervösa eftersom det hade dratt ut på tiden väldigt mycket.
Det gjorde jävligt ont att ta det, det ska jag inte sticka under stolen med, fast jag blev väldigt nöjd och resultatet blev väldigt bra; Här har ni det: 

Kommentarer
Postat av: Jo

Fin fint

2007-03-15 @ 21:14:04
Postat av: sandra

äkta antisar har inga piersingar!!

2007-03-16 @ 08:21:21
Postat av: mia

sandra vi är två mot en nu!! =)

2007-03-17 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback