Snart helg!

Nu var det snart helg igen! =) Dagarna går fort när man har skojj som man brukar säga!
Jag hoppas på en toppen helg denna gången, och jag tror nog det kommer sluta så med!
Imorgon fredag blir det Mårtensson, Underbar, för min och Johannas del. Förhoppningarna är höga på många sätt. Hehe. Ska bli skojj att gå ut ihop med dig min favorit tjej!
Lördag åker familjen Örnstedt minus Jenny antagligen till IKEA och sen vidare till Mormor på tjörn så att hon kan få se hur jag ser ut nu! hehe. Och på kvällen blir det självklart melodifestivals tittning o hejjning på Måns :)
Ska och skänka en avundsjuk tanke till Anna som sitter på plats i Globen och tittar!
Söndag blir det hemfärd från Mormor och sen ingenting!

Kommentarer
Postat av: jo

jag gillar och bli nämnd=)

2007-03-08 @ 19:38:54
Postat av: v.a.

favorit?!?!

2007-03-08 @ 22:39:11
Postat av: Jo

kommar gärna men ditt nya inlägg har inte kommit upp!

2007-03-12 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback