VadKvinnorVillHa

Kvinnors språk 

  • Ja= Nej 
  • Nej = Ja.
  • Kanske = Nej.
  • Vi behöver = Jag vill ha
  • Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här.
  • Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...
  • OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga!
  • Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
  • Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Mäns språk

  • Jag är hungrig= Jag är hungrig
  • Jag är sömnig = Jag är sömnig.
  • Snygg klänning = Snygg urringning.
  • Får jag bjuda dig på middag ikväll = Jag vill pöka ikväll.
  • Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?
  • Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?
  • Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
  • Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?
  • Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög.

Sedan har vi de tydligaste tecknen på att hon vill ha dig. Exklusive...
Hon ringer inte första gången för hon är rädd att tro att du tror för mycket. Hon frågar frågor om dig, hur din barndom var/vad du ska göra i helgen ex. Hon bakar paj för din skull.. Oavsett om den blir god eller ej...Hon blir sur om du ej ringer som du sagt osv eftersom hon ställt in sig på det. Hon planerar saker för framtiden. Hon blir galen ibland.. (internt) eftersom hon tänker på dig så mycket att det blir kortslutning ibland. Hon låter dig hållas, eftersom vi vet att det är så man gör för att fånga en man. Hon blir ledsen då du är ledsen, glad om du är glad eftersom hon påverkas så mycket av dig. Hon slutar aldrig bry sig/ ringa/ fråga/prata- om än på konstiga sätt och på tidpunkter då män helst vill sova/supa med grabbarna/ eller se på fotboll..

Några tecken på att Han vill ha dig.
Du får blommor, han håller din hand, han säger att du är vacker, han vill ha dig så nära som möjligt på krogen så ingen annan hinner lägga in en stöt, han står utanför ditt fönster och sjunger, (skulle väll va trevligt;) ,han vill visa upp dig för alla för att han är stolt, han gillar att bära omkring på dig, han kan inte sluta le, han pratar om dig så du och alla ska veta om att det är bara dig han vill ha(phuu).., han pratar om framtiden och saker han vill göra med dig. Han torkar bort dina tårar och säger överdrivet söta saker då du e ledsen(thats what we need). Han gillar att bli galen tillsammans med dig.

Vad kvinnor vill ha: Blommor, myskvällar, små stunder av tystnad då det är okej att bara stirra in i dina ögon, god mat, massage, gentlemän, överraskningar av alla de slag, frihet men sen en stark och trygg famn att springa in i då vi tröttnat på att fara omkring, en cd med musik som påminner om oss, en korg med frukt och vitaminer då vi e sjuka (lämna den helst på trappan för vi brukar oftast va sura då vi e sjuka), nattliga besök, och det där speciella man känner då man vet... 

Vad kvinnor inte vill ha:
Otrohet, ovisshet om hurvida ni är exklusiva eller inte, män med hår på ryggen, pojkar som tror dom är män, spindlar (har inget med saken att göra men dom måste komma från helvetet eller nått..), tofflar -(ett slags djur män blir ibland), killar som inte kan bestämma sig (dumpa), erat tjat om att fotbollen faktiskt är viktigare än desperate housewives=kompromissa, skäggväxt =sandpapper..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback