4 September

Den 4e September åker jag iväg.
Då lämnar jag Sverige, min familj, mina vänner.. ja nästan allting.
Det känns lite overkligen att man verkligen ska flytta. Att bo 13 månader i ett helt annat land och med en helt ny familj som jag aldrig har träffat tidigare.
Man blir lite besviken när ens vänner säget "åhh, så skojj att du ska åka, men jag trodde aldrig att du skulle göra det".. varför skulle jag inte våga göra det?
Men jag ska verkligen ta vara på min tid i US and A :P Tror det kommer bli ett otroligt lärorikt år.
Klart att det kommer blir så himla otroligt otroligt jobbigt att vara ifrån min familj och alla jag tycker om, men jag ska verkligen försöka klara det. Ett år är ju egentligen inte så himla länge om man tänker efter. Jag tror nog att tiden kommer gå fort.
Min värd familj verkar super härlig så nu längtar jag bara tills jag får okmma iväg! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

I'll miss you!

2007-05-14 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback