Överasknings resan med klassen!!!

Onsdagen fortsatte bra. Efter triathlonen åkte vi hem till Philip och jag lyckades somna precis när en bil stannade utanför och tutade. Då var det bara till att stiga upp och gå ut till Johanna & Mia som kom och hämtade mig. Vi åkte vidare för att hämta Anna och Kattis och sedan till skolan för att möta upp resten av klassen. Ingen av oss visste vart vi skulle åka. När alla hade samlats på parkeringen skulle Micke & Peter skicka ett sms vart vi skulle åka. Lovisa fick smset där det stod  "åk till Lidhult". Så alla bilar körde iväg mot skogen. När vi väl kom dit fick vi ett nytt sms där det stod "Gå in på ICA för att få mer info om vart ni ska".  In på ICA stormade det  26 pers som tjatade på personalen om mer info, men de visste ju inte ett skit, så vi började leta inne i den lilla lilla affären. men inte hittade vi någon info så ett nytt sms fick det blir och då fick vi reda på att de låg ett kuvert i kassan. I brevet stod det att vi skulle åka till någon kyrkogård nånstans, jag kommer inte ihåg vart. Väl där blev det ett nyss sms "Nästa info hittar ni i muren runt kyrkan". Vi började leta och såklart hittade jag den, hehe! Där var det en karta som visade vägen till det slutliga målet!!!
Vi kom fram till en mysig stuga som visade sig tillhöra en gammal lärare, fotbolls Lasse, på Sannarp. Vi gick föst ner till sjön för vissa stollar (Linus, Fykell & Malin) skulle bada! Efter badet kom vi precis tillbaka lagom till maten som bestod av klyftpotatis och den blodigaste köttbiten jag någonsin ätit! Efter maten blev det övning på våran melodifestivallåt som gick sådär!!
Sen var det lite stövelkastning som Anna inte va för himla bra på ; ) Fotbolls nördarna gick in i ladan sen för att kolla på fotbolls matchen och vi andra med lite vett i huvet satte på stereon och shakade aset! Väldigt skojj hade vi vill jag lova! "Låtsas att du e på Park!!!" haha!
Kvällen avslutades med sports jeperdy och musik quiz där vinnarna fick 2 feeeta godis påsar! Tyvärr inte mitt lag!
Egentligen var det meningen att vi skulle sova i tälten där men när natten började komma blev det så jäkla kallt så jag var verkligen inte sugen på att stanna där över natten. Så efter att ha fått godkännande av Peter (ag blev förvånad)  körde en bil hem. Jag var så jävla rädd att det skulle stå en blodig man mitt på vägen där i skogen att jag nästan började gråta, men som tur va hade jag ju Anna, Johanna, Kattis, Linus & Fykell jämte mig så det gick bra! (Plus ena godispåsen som Linus lyckades sno med sig!!!) 

Men kort och gott var det en  väldigt trevlig kväll med våran kära klass - SpI04e. Kommer sakna er alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"låtsas att du e på park"...haha.. den funkar alltid!! FPF!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback