USA update

Nu har jag en ny familj i USA på G. Familjen bor i Washington och består av Pappa Christian, Mamma Brenda och barnen Kelly 5 år och Anton 2 år.
Pappan kommer från Sverige men har bott i US i 12 år, mammas släktingar kommer från Sverige men hon är själv född i USA.
Kelly gillar att klä ut sig, hon simmar, åker skidskor, träna karate och håller på att lära sig spela tennis.
Anton har precis börjat spela hockey fast han bara är 2 bast. hehe!

En annan sak som är TOPPEN med familjen är att mamma är syster med Sandras värdmamma! Så vi kommer att få fira julafton ihop om jag kommer till denna familjen!


Precis nu när jag satt och skrev detta inlägger ringde det en annan familj till mig! haha! Den verkade hur jävla bra som helst!!!
De bodde med i Washington och hade två barn. Kommer inte ihåg vad de hette nu men det va två tjejer på 5 & 6 år!!
Jag och mamma har pratat o 40 min nu.. eller hon pratade i 39 typ och jag i en minut!  haha! Jag fick prata med den nuvarande aupairen med, och det lät verkligen hur bra som helst!
Familjen hade två hundar och en katt med :D :D :D :D Och alla som känner mig vet att jag äääälskar djur! De hade två golden retrivers! :D

Jag får återkomma med hur det går i min jakt på den perfekta familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback