Helgens update

Igår på kvällen åkte jag och Fia hem till Frida och Paul för att kolla på hockeyn , YEAH, caps är i slut speeel! :)
När den var slut körde Frida mig och Fisen till tunnelbanan.
Vi gick till ett ställe som hette UltraBar. Om jag säger såhär, DC släng dig i väggen. Tacka vet jag NYC!

Där fanns enbart fula människor (utom mig o fis såklart) , inte EN ENDA hunk , kass musik (framtills de spelade Britt innan vi drog hem)  , tattig 4 vånings lokal etc.
Inget att hänga i granen som ni märker. Jag höll mig även nykter vilket jag inte ångrar det minsta idag!
Men jag måste erkänna att man har tråkigare nykter, sorgligt men sant!

Idag var det FIAS BIRTHDAY ! ! ! ! ! !
Och det skulle ju såklart firas, hon började få grattissamtal kl 7 i morse vilket jag uppskattade väldigt mycket ! :)
Sen tog vi oss en sovmorgon till klockan 2. Efter det bestämde vi oss för att ta en tur med bilen så vi åkte hem till mig o hämtade min bil.
Vi var lite småsugna på att käka nått eftersom vi inte haft frukost.. så vi beslutade oss för att åka till KFC för att käka nuggets.. när vi var klara säger Fia 'fan, det skulle vara gott med en pizza slice' så vi kör ca 30 meter till pizza hut för att köpa pizza.. och tvärs över gatan ligger Mcdonalds.. då säger jag 'en hamburgare då? Det hade med vatt asgott' Sagt och gjort, vi kör en Drive In även där för att köpa burgare och glass.. sen parkerar vi bilen och äter all den goooda maten :)

2 timmar efter är det dags för 3 rätters middag på the melting pot med Fias familj!
Allt man åt gjorde man i fondue ( vet inte om det stavas så) , men det va riktigt gott. Jordgubbarna i chokladen var ju helt klart det bästa!!!!!
Kvällen avslutade med Bridgets Jones dagbok hemma hos fia :)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej! Jag är också Au Pair i DC och jag måste bara säga en sak... INGEN gillar UltraBar. Haha! ...I think. ;) Not too much fun.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback