Julia & Fia talar

Jag och min goda vän Sofia brukar ju som jag redan berättat kläcka ur oss otroligt konstiga saker ibland.
Vissa gånger är vi bara otroligt puckade, andra gånger kan vi vara smarta och ibland är vi riktigt roliga. Idag har två incidenter inträffat.

nr 1. Vi sitter på msn och pratar om verkligen ingenting, tills jag kommer på något att prata om!


julia säger:
jag älskar peyre och dhani

fia säger: kär?

julia säger:  jaa, dom är så söta !

fia säger: dela ?

julia säger: hm, jag tar dhani !

fia säger: fan !

julia säger: men kom igen , du får brösten du aldrig hade !

fia säger: jäsiken ja, det är ju en jackpott egentligen ,. ill take it !

Men nu ikväll hände det bästa. Vi skrattade så vi höll på att kissa ner oss.

nr 2. Incidenten inträffade när vi satt ute på min altan ikväll och spelade uno. Vi började prata om hur jobbigt det är att bo hemma hos en annan familj eftersom man alltid måste vara på bra humör.

Fia: Fan va skönt det ska bli när man kommer hem. Då kan man vara hur svinig man vill!!!
Jag: Jaaa, jag ska vara as svinig när jag kommer hem! Såhär ska jag säga: (kaxig) EY, ge hit smöret morsan!!!!!!
Sen knäcker vi oss båda för vi inser att det inte alls låter svinigt någonstans!!! Men jag gjorde allefall ett försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback