Min nya kärlek

image854

Nu har det hänt igen. Som så många gånger innan. Men nu är det speciellt och äkta.
Jag har gått och blivit kär. Och den lycklige heter inget mindre än Ryan Gosling. Han är helt underbar :)

Min käre vän Fia har länge berättat för mig hur bra 'the notebook' är. men jag har pinsamt nog aldrig sett den.
Så idag, idag tog vi äntligen tummen ur röven och kollade på den efter att den har legat på mitt rum och dammat i några veckor.
Fan vilken bra film måste jag säga. Och fy faan va snygg han är. Jag blir nästan tokig. Det var nästan så att jag ville ge Fia en saftig puss rakt på mun av all kärlek som sprattlade inom mig.
Det var ett sådär perfekt sorgligt slut på filmen med.. tårarna kunde inte sluta rinna :)

Jag kan nästan säga att the notebook är en bubblare på mina toplista över de bästa filmerna. Och för att komma in på den listan ska man vara en såndär film som jag aldrig tröttnar på. Och för att vara extra gullig ska jag bjuda på min toplista över mest sedda och älskade filmer.

1. Hur man blir av med en kille på 10 dagar
2. Armageddon
3. Pearl Harbor
4. Con Air
5. Walk the line

Kommentarer
Postat av: Anonym

Con air har jag aldrig sett! vad är de för en goding? Puss

2008-04-24 @ 21:00:15
Postat av: Johanna Karlsson

How to lose a guy in ten days, vår favvo! Pusspuss

2008-04-25 @ 20:19:11
Postat av: Georgina

Ja vi hade några filmer gemensamt på topp listan, Pearl harbor, Walk the line och Armageddon är ju absoluta toppen filmer,

2008-04-25 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback