Pink Princess Party

Idag nalkades det prinsess party hemma hos fia och jag var självklart en given gäst.
Ikädd i rosa klännig entrade jag det mest rosadekorerande hus jag någonsin sett :)
Där fanns god mat och pyssel pyssel pyssel! Jag kände mig som ett barn på julafton!
Där fanns även en gästbok som man skulle skriva sitt namn på. Gästboken var deras stora fönster i köket!!
Självklart fick alla en goodiebag när kalaset var slut, den innehöll bland annat rosa sportflaska med diamanter, rosa anteckningsblock, rosa fjäderpenna, rosa ögonbindel, den rosa namn dekroerande kronen, rosa tiara kaka med sitt namn, rosa sovmask på etc etc! Jag lyckades även plocka med mig en rosa rockring som blinkar när man rockar :)
tack för kalaset fisen. det var mycket trevlig!

   
   
  
   

Kommentarer
Postat av: fia .

MUMMA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback