Tacka vet jag schlager!!!

Chalotte Perreli - Hero.  Kan det bli bättre?
Jag är bokstavligttalat heelt besatt av den låten. Lyssnar på den så fort jag får ett tillfälle. Igår höll jag på att freaka sönder när jag trodde min ipod var död , precis innan jag skulle somna ! Men efter några tårar fattade jag att det bara var batteriet som var slut .  Så jag var ju bara tvungen att stanna uppe en timme extra för att ladda den och sen kunna lyssna (och ställa mig på rummet klockan 1 på natten för att dansa till den) innan jag kunde somna.
Tonartshöjningen i sista reffen är bland det bästa mina öron någonsin hört! Jag får gåshud!!!

Kommer den inte vidare till finalen ska jag personligen åka ner till Serbien och säga både ett och två väl valda ord till världens TV tittare ! ! ! !
Är det någon som vet hur en riktig schlager ska vara så är det Jag, Sandra, Mia eller Carola (guden). och i detta fallet även Perreli!
Anti crew, Hero låten, mårtenssons schlagergolv, rocka så in iii.... jag säger bara en sak... F. I. H


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIH!!! OMC


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback