vänskap , det finaste som finns.

Under mina snart 20 jordsnurr har jag lyckats plocka på min både en och fem vänner - mina bästa bästisar.
De är få , men de ger mig så mycket kärlek och energi att man kan tro att de är flera hundra stycken.

Min äldsta och bästa vän Johanna Karlsson som jag känt sedan dagen då jag öppnade min små gröna. Hon är världsklass och lite där till. johanna är vännen jag vet att jag alltid kommer ha kvar. vad som än skulle hända så vet jag att johanna är johanna, och det betyder att hon föralltid är min bästa vän.
Johan Lindström , han är en såndär killkompis alla tjejer drömmer om att ha. Den där underbara killen som man kan lita på i alla lägen och som aldrig sviker din sida. johan är min johan och ingen kommer kunnat knycka honom ifrån mig. jag litar på honom till 120 % och älskar honom lite mer.
Johanna Hallström , om det är någon som ställer upp i alla lägen så är det fröken hallström. Hon är en av färskingarna på min bästislista. Jag har känt henne i 3 år , men på denna korta tiden har hon betytt mer för mig än vad många andra har.
Sandra Johansson , jag och sandra har aldrig varit så tighta som vi är nu , fast vi känt varandra sedan spädisåren.  hon är antagligen den roligaste personen jag vet och om jag vill bli på bra humör vet jag alltid vad jag ska göra; ringa Sandra!

Min absolut nyaste vän heter inget mindre än Sofia Sjöström. Vi har endast känt varandra i 7 månader , men ändå får jag känslan av att vi har känt varandra hela livet. Jag vet i princip allting om henne och hon vet allting om mig. Hon vet mycket mer om mig och mitt förflutna än vad någon annan av mina vänner gör.
Fia är en vän som betyder otroligt mycket. Slår man upp ordet VÄN i en ordbok får man upp en bild på Fia.
Hon vet exkat hur man behandlar en vän och hur man ska uppföra dig för att vara en vän. det finns en magnet inne i henne som drar sig dirket till hjärtat , hon stannar där och kommer alltid göra det.
Jag hade inte klarat detta året om hon inte fanns vid min sida. Jag älskar henne till månen och tillbaka.
Hon har en garanterad plats som min brudtärna den dagen då jag gifter mig.
tack för att du är den du är sofia , du är bäst , vi är bäst.
pumpkin , jag är förevigt din vän <3

   
1. jag, johan & jojjo.  2. johanna h.  3. sandra.  4. jag och fia

Kommentarer
Postat av: fia .

underbara kossa , jag ska inte lipa jag ska inte lipa. den dörren vill vi inte öppna. men herre min tid, kan vi gifta oss du och jag ?
är ju kär i dig , min lilla sockerpärta

Postat av: Jo

Bra bild på mig=) tack så mycket jull! ja ska läsa inlägget flera gånger! du betyder mycket för mig med! men de visste du ju redan! kramar

2008-04-08 @ 09:41:31
Postat av: Anonym

Jag älskar dig! Behöver jag säga det?
Du vet vem jag är! "Vatten så in i helvete"

2008-04-08 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback