Batman rules

Nu är jag precis hemkommen från Brians. Åkte hem till honom vid 7 för att vänta in de andra killarna och sen tog vi metron ner till DC. Det var jag, Brian, Tyler, Ryan och Patrick som gick på bion. Vi såg som jag nämnt innan Batman, and I have to admit att den var riktigt grym. Sjukt bra film faktist. Han som spelar Batman är ju ruggigt läcker med :)
Efter bion åkte vi hem till Brian igen och kollade på lite OS och nu är jag hemma och ska sova. 

På torsdag är det, för er som inte vet det, MY 20th BIRTHDAY, och det ska firas! Ska ut och äta på Café Milano (ett kändisställe i Gerogetown där bla Brad Pitt & Angie, George Clooney and Ben Affleck käkar när de är i huvudstaden) med familjen vid 6.30 och så fort jag är klar där (snabbt hoppas jag) ska jag hem till Brian eftersom jag ska ha birthday party hemma hos honom :) Jag har bjudit alla jag känner vilket är mina 10 killkompisar typ hehe. Det kanske bara blir vi, who know. Så om du har vägarna förbi så är du välkommen!

Kommentarer
Postat av: Jo

Om ja har vägarna förbi lovar jag att komma inom=)

2008-08-12 @ 08:10:36
Postat av: JohannaKarlsson

Visst är Batman bra? Jag skulle kunna se den x antal gånger. Heath är ju grym som jokern, och visst är han läcker den jävla batman! =) Sitter hemma o är sjuk. Har inte kunnat gå till jobbet. :( Har dessutom tenta på lördag, kuk va!? Saknar dig! Vilken tid kommer du hem o till vilken flygplats btw? Kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback