Jag slingade mitt egna hår. helt själv.

Jag har alltid  tyckt att min mamma varit skillad eftersom hon klipper sitt eget hår. Men är man frisör så kanske man kan klippa sitt eget hår lättare än man klipper andras? Vad vet jag. Allefall så vill ju inte jag vara sämre. Jag har slingat mitt eget hår. HA! inte så illa pinkat va? Det var sjukt jobbigt att dra ut hår från mössan men jag klarade det. Hela håret helt själv. Det blev väl inte historiens bästa resultat heller. Men jag gjorde det själv så vad mer kan man kräva? Dock vågar jag inte på att klippa mig själv. men något säger mig att det borde vara enklare än att slinga håret. Så jag ska boka tid någonstans och göra mig fin till min födelsedag.

Nu ska jag kolla på The bank job och sen sussa gott i mina nytvättade sängkläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bildbevve;)

Postat av: Julia

När åker du hem? =)

2008-08-07 @ 01:14:54
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback