Onsdag

Igår kväll stannade jag hemma och tog det lugnt. Var riktigt trött så jag somnade tidigt.
Började jobba för ca en timme sedan. Allie ligger inne i soffan och läser Harry Potter. Jag och Mia spelade fia med knuff men eftersom Mia är sjuk och har feber tröttnade hon väldigt snabbt. Hon la sig i soffan här ute på altanen för att vila och just nu ser det ut som hon sover.
Vad ska jag göra då? Precis pratat med Tyler med han skulle till tandläkaren nu så jag går nog in i huset och plockar lite. Bättre än att sitta och vara uttråkad.
Jag hoppas att Brian kommer hem idag så jag kan åka över till honom ikväll.

Tog dessa bilderna med webcameran nyss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir ju fyron när du kommer fattar du väl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback