update

Herregud, nu har man varit hemma i Svea i en vacka. Tiden går fort när man har skoj(?). Även om Sverige suger så har de senaste dagarna varit roliga. Jag har hängt med Johan, träffat Nataschia, varit hos framor och farfar och igår var jag och min storasyster Jenny på Liseberg. Bilder kommer senare när hon har skickat över dem. När Liseberg stängde åkte vi bort och hälsa på min blivande make Fredrik Ljungberg och hans syster Jesscia i Mölndal. Mycket skoj att träffa dem och ännu roligare att jag antagligen får träffa Fredde imorgon igen när han kommer till Halmstad :)

Idag ska jag försöka kolla på den första Arn filmen eftersom jag och Johan ska gå coh se den andra imorgon. Sen blir det väl att jag träffar Johan när han kommer hem från jobbet och Jojjo när hon kommer från Jönköping.

Kommentarer
Postat av: Jessica

när kommer du nästa gång då ? :D

Postat av: Julia

så fort jag bara kan

2008-08-29 @ 14:40:28
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback