söndag

Idag flyttade våran nya au pair in. Hon heter Desiree. Ja, samma Desiree som tog över min förra familj. Jag tycker det är skitjobbigt och gillar det inte alls. Det var jag som ordnade att hon skulle bli Lisa och BIlls nya au pair så jag ska väl inte klaga. Men självklart känns det jättekonstigt att hon först började hos Bridget och Paul när jag hade min rematch och nu börjar hon i min andra familj. Men men, nog om tråkigheter.

Idag gjorde jag något riktigt skoj. Jag var på konsert. Inte vilken konsert som helst heller. Jag såg The Beach Boys. Hur coolt är inte det? Jo, svincoolt. Riktigt bra musik faktist. När jag satt där och rockade tänkte jag på min pappa. Jag önskade att han var där med mig. Jag tror verkligen att han hade gillat det. Eller jag vet att han hade gillat det. Men han var ju tyvärr inte där med mig så jag fick rocka lite för hans skull med. Speciellt tillde låtarna jag kände igen, typ wouldn't it be nicesurfin' USA och Kokomo.

Ikväll har vi haft middag här hemma med Lisas föräldrar. Desiree åkte iväg med några kompisar men jag stannade hemma. Jag vet inte om jag hinner träffa Lisas föräldrar mer innan jag åker hem så jag passade på att prata med dem. Jag berättade för George (lisas låtsaspappa) om mina framtidsplaner. Han sa lite kloka saker och gav mig lite råd.

Har pratat med Noah, en amerikansk killkompis, ett tag nu. Han flyttade från DC till LA i början av juni. Jag har lovat att komma och hälsa på honom men har tyvärr varken haft tid eller pengar till det. Så OM jag nu flyttar tillbaka i december ska jag åka och hälsa på honom i januari :)





Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för att du rockade för mig också. Önskar att jag hade varit hos dig men du är ju snart hos mig och det ska bli riktigt skönt att få krama om dig igen. Kram pappa

2008-08-18 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback