förlovningsfesten

Jag gråter väldigt ofta. Minst en gång om dagen. Oftast varje kväll. Men det finns egentligen ingenting särskillt som får mig att gråta så mycket. Det bara måste komma ut.
Ikväll när jag körde från Frida och Pauls förlovningsfest grät jag hela vägen hem. Men denna gången hade jag en anledning till att gråta. Jag grät bla för att jag inte kommer träffa Frida mycket mer innan jag åker hem. Hon åker till Sverige nästa vecka och hon åker hem hit samma dag som jag flyger till Sverige. Sen grät jag för att jag hade så sjukt trevligt ikväll och då började jag fundera på om jag verkligen vill åka hem? Jag grät för att jag börjar inse att mitt år verkligen är slut snart. Det är ju egeeentligen här jag vill stanna. Jag VILL leva det amerikanska livet...

Frida och Paul är några av de mest underbara personerna som finns. Jag tycker om de både två lika mycket och jag blir ledsen över att jag inte kommer kunna ha dem nära mig när jag kommer hem. Frida är så underbar med alla hennes kloka råd. Paul är så hysteriskt rolig och gör att man skrattar hela tiden. Man har alltid roligt i deras sällskap. Paul och Frida vill adoptera mig som Fridas lillasyster :) Det kommer nog aldrig hända, men jag är allefall glad att jag får vara eran vän.

Btw så var festen hur trevlig som helst, som jag redan nämnt. Två av Fridas andra svenska kompsiar var också där så det va skönt att kunna prata svenska. De hade båda sina män med sig och den enas man kunde flytande svenska vilket var väldigt coolt. Vi grillade, spelade kubb & cornhole och hade a great time.  Jag var den sista att lämna stället vid midnatt.

Paul har lovat att ordna en fest för mig när jag fyller år (OM 2 VECKOR DEN 14 AUGUSTI) så vi får se hur det blir med den biten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst för honom;) Men vi får köra en fest när du kommer hem med!!!! :))

Postat av: verica

Tjena julla!

Sitter har och hor hur regnet oser ner, du har det sakert finare i USA. Har vbara en vecka kvar nu, sedan blir det Bangkok och hem. Lar val bli full rulle och sedan kommer var alskade Julla hem, vi lantar saaaa. Har varit o busat med Srpiten han t.o.m foljde med oss ut i vattnet fastan han inte gillar vatten, fick smyga oss darifran. Annars ar allt bara bra. Halsa de nyforlovade och din familj.

Alskar dig mamma

2008-08-01 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback