en trevlig fredagskväll

Kvällen hos André igår var supertrevlig. När vi kom dit började Danne och André laga tacos så jag och Millan spelade lite biljard. Vi hade mattävling på vem som käkade mest tacos. Danne förlorade på en och vi andra kom på delad första plats på 3st var :P
Sen var det dags för singstar :) Vi sjöng som fan alla fyra. Jag och André i ett lag och Millan och Danne i det andra laget. Jag vet inte riktigt vilka som vann men jag tror nog att jag och André blev vinnarlaget :)

När det var dags för mig att gå hem till Johanna och sova orkade vi inte gå, så André sa att han kunde köra mig på moppen hem! haha. Jag tror nog inte jag har åkt moppe sen jag hade min, innan jag tog körkort. Så jag, Millan och André hoppade upp på moppen och körde iväg! Jag var bergis på att vi skulle ramla eftersom det va glashalt ute. Jag kom överlevande hem men Millan och André välte när de skulle köra hem! hahaha.
Tack tack tack för en mycket rolig kväll. Måste göras om snart!










Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack själv :D Vi ses snart!!!

2008-12-13 @ 18:17:20
Postat av: Malin

Härliga bilder! Sandra och jag bestämde att vi köper presse för 150 kr, en var. Har inte köpt och jag har ingen aning om vad - men det löser väl sig :) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback