Helgen

Har ju glömt att berätta om i lördags! Jag, Johanna och Millan hade tjejkväll hemma hos Johanna. Men värdinnan skulle jobba till klockan nio så jag och Millan åkte dit tidigare och började korka upp. Det blev en heeel del singstar. Min fd handbollstränare som bor jämte Johanna kom in och hälsade på oss, sen hängde jag med in till hans förfest där han lyckades få i mig både ett och två glas :)
Sen var det bara vi tre tjejer kvar och det va sjukt skoj! Lika roligt som alltid! Sen kom Robban hem från Kenya så jag tvingade honom att komma bort och säga hej så självklart gjorde han det :D
När Thang (johannas andra granne) slutade sitt jobb vid 3 på natten gick vi upp till honom och spelade buzz. Jag kom nog i säng vid 6 på morgonen men det gjorde inte så mycket för jag hade haft skoj varenda minut fram tills dess :)

På söndagen var det till att gå upp tidigt. Mamma kom och hämtade mig i Rydö. Snälla mamma hade tagit med lite frukost till mig, råa prinskorvar och nyponsoppa :D Så körde vi till stan och hämtade Jenny och sen raka vägen ner till moster Jasmina i Helsingborg. Det va superskoj att träffa lite släkt, det händer inte så ofta. Min bebis-kusin Cassandra är världens gulligaste!!!





Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka bilder ;) Kira är sötast! På fredag är vi på det igen hahahah

2008-12-16 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback