Helgen

Herregud vilken helg jag hade. I fredags var jag ledig så jag, Hampus, Robban och Rasmus åkte till ullared. Det blev lite smått och gott som vanligt. Efter det körde vi till gästis och käkade luch och sen hem till Malé för lite guitarhero. Jag tycker det ser sjukt tråkigt ut! Tacka vet jag sing star!
På kvällen åkte jag hem till Ela för att förfesta. Jisses va skoj vi hade det. Vid 10 kom Joakim och hämtade oss för att köra in oss till stan. Jag var väldigt trött, hehe, så jag somnade i bilen in till stan. Så när han släppt av de andra inne i stan fick han köra hem mig till hylte igen! haha!

På lördagen rörde jag mig inte många meter från sängen. Gick nått varv i huset men sen var det bara till att gå tillbaka till sängen igen. På kvällen började jag komma tillbaka i livet så Joakim körde hem mig till Ela. Robban, Josse, Hampe och Millan var också med och kollade film å käkade pizza. 

Igår var det storstädning som stod på schemat. Det va så jäkla tråkigt så jag gav upp halvvägs. Bäst för Mamma att mitt rum är damsugat när jag kommer hem från jobbet sen.  Jag jobbar ju både idag och imorgon.. phuu! Men sen ska jag ääntligen få vara lite julledig och den 28e åker vi ju till Spanien :)

lägger upp bilder från helgen när jag kommer hem ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emilia

LÄGG UPP BILDERNA!! ;D

2008-12-22 @ 21:10:45
Postat av: robban

tagga som fan. fett kul helg. först underbar. sen tagga på natten med ela å gänget:P haha

2008-12-23 @ 00:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback