hur ska jag göra?

Vad i HELL ska jag göra med framtiden? Jag hittade en superbra resa till Thailand från den 22 mars till den 21maj. Då var det planerat att jag skulle fltga direkt till london, till Sandra. Men nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska åka till Thailand så tidigt. Jag åker ju dit helt själv och är lite orolig för att det blir väldigt ensamt i två månader.
Sen suger det att jag verkligen inte kan bestämma mig om usa. Jag älskar allt som har med usa att göra så jag borde inte ens tveka, men ändå känns beslutet omöjligt att ta :(
Kan inte bara nån bestämma åt mig?


även om det blir lite ensamt så slår ingenting thailand. (fast bilden är tagen i malaysia men vi kan låtsas att den är från thailand)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet planen. Skit i thai och flytta hit och jobba. Sedan aker du hem och sommarjobbar och flytta sedan till US till hosten ;)

Postat av: rob

skit i båda thai å usa. stanna hemma å festa med gänget. tagga alla matcher med klacken.P

2008-12-20 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback