en vanlig jobbadag för mig

idag har mina arbetsuppgifter varit att åka och faxa ett papper åt Lisa (kunde gjort det på en kvart men var iväg en timma).  Sen bad hon mig gå ut med hunden en liten stund. efter det satt jag vid datan i en halv timme och sen kom mamman och barnen hem. då har jag & Lisa suttit i soffan och pratat om när Jenny kommer hit. och nu sitter jag bara o hänger med Lisa typ.
hyffsat chilligt!
men jag ska inte låta mallig, en vacker dag kanske det vänder och jag faktist måste jobba.

ikväll hoppas jag på att jag o fisen hittar på något skoj! internetkväll hos mig? hehe

Kommentarer
Postat av: charlotte

attans va chill de verkar vara:) vad gör du fattar inte rikigt är du au pair eller va de heter:P
Men jobbigt med hemlängtan? en komisk sak som hände din mamma och min mamma träffade varanda på spenshult:) fick reda på de när hon ville sälja din balklänning till mig:) Världen är liten haha Hoppas allt är bra STÅ UT ser att du har de lite kämpigt ibland. Pusss Charlotte

2008-03-01 @ 10:36:17
Postat av: Jenny

Hej gumman!! Nu har jag varit å köpt en present till dina "föräldrar"!! =) PUSS

2008-03-01 @ 14:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback