evig kärlek. finns det?

starbucks visiten var väldigt intresant. jämte mig och fia satt ett par och bråkade. eller vi vet inte om de var ett par, vi försökte tjuvlyssna så mycket vi kunde. ur kvinnans mun kom ord som; otrogen, skilsmässa, asshole, din mamma, kan inte lita på dig. hon var flyende förbannad!!
mannen hade en ring på fingret vilket kvinnan inte hade.
efter mycket diskuterande tror vi att vi lyckats lista ut deras story. Mannen har en familj, fru och barn, men har varit otrogen med kvinnan han var med på starbucks. han lovade kvinnan att skilja sig från frun, men frun fick veta att han varit otrogen och då lovade mannen henne att säga upp bekantskapen med kvinnan på starbucks.
det hela slutade med att mannen gick ifrån starbucks utan att säga hejdå. och kvinnan grät.

vågar man någonsin lita på någon?

sen har vi min nya host familj som är raka motsatsen. Lisa och Bill älskar verkligen varandra. De kallar varandra gulliga namn, pussas och när de inte träffas pratar de i telefon. ' honey, I miss u. '
jag blir nästan kär bara jag kollar på dem. de är verkligen det perfekta paret i mina ögon.

jag och fia satt och pratade om ifall man vågar ta chansen att gifta sig och skaffa familj. en skilsmässa är ju det sista man vill gå igenom. speciellt om de är barn inblandade.
fia tvivlar lite mer än vad jag gör. jag vill verkligen gifta mig och ha en familj. jag vill ha det perfekta förhållandet. jag vill ha mannen som bara älskar mig. som inte är otrogen.
men finns det perfekta förhållande?
för mig gör det verkligen det. men kanske inte för den man väljer att gifta sig med.

Kommentarer
Postat av: Jo

Vad söt du är, de är bra du tror på evig kärlek! Speciellt efter allt du gått igenom, svinen är ju många där ute. Det är starkt av dig att fortfarande våga tro och hoppas! Det gör jag med=) Du är värd det bäst men de visste du redan!

2008-02-28 @ 09:49:45
Postat av: Anonym

håller med JO! det finns på tok för mkt svin (asholes) där ute..men tror samtidigt det finns många som "är den rätta"!!
kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback