Finmiddag med tjejerna

Brunchen igår var väldigt trevlig. eller.. nja, den var helt okej. Jag satt typ själv i ett hörn låtsaspratade med Carols som inte var där.  
När vi var mätta och belåtna begav oss Jag o Fia hem till henne.
Det var planerat att vi skulle åka till tysons och shoppa men eftersom jag är typ pank så kom vi på att det inte var så jäkla bra ide ändå!
En bättre ide var därimot att överraska Jane med en godmiddag! Sagt och gjort, vi skrev en lista och åkte o köpte det vi behövde.
Jag stod för förrätten (Toast skagen) och varmrätten (kyckling filee i vin/tomas sås med  pasta) och Fia gjorde en blåbär/jordgubbs paj till efterrätt!

Allt var jävligt gott och jag blev mätt för ett år frammåt. Men vi hade väldigt trevligt, även fast Janes polare knackade på dörren precis när vi skålade glasen till förrätten!

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det bildbevis när man lyfter på locket? videoblogg för fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback