Jag pratade och pratade!

Att jobba som au pair är inte alltid en dans på rosor (är det någonsin det?)
Men idag lyckades jag sitta på msn större delen av mina jobbtimmar och det är inte illa pinkat! :)

När jag var färdigjobbad och klar smög jag mig tillbaka till min älskade data för att fortsätta min lost tittning där jag slutade igår. Jag var för rädd för att kolla klart sist.

Ikväll har jag och min kompanjon Sofia Sjöström varit och käkat thiamat på tysons och jag har fått prata av mig. Det finns mycket som bekymrar stackars mig just nu, men fia lät mig mala på tills jag inte hade några ord kvar.
men jag blev tyvärr inte mycket visare av det. Alla frågetecken snurrar fortfarande runt mig. Det finns bara en lösning till problemen... Men jag vet inte om det är värt besväret?

Vi hann även med en väldigt snabb shoppingrunda på ca 5 minuter. Då hann jag inhandla ett par skor och en väska. Bra jobbat!

Imorgon ringer klockan 9.55 för Julia ska möta Sofia klockan 10.00.
Snabbt på med ett par joggingbrallor och en ful tröja och sen är jag klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback