Nya planer!

Framtidsplanerna ändras lika ofta som min bantning går åt helvetet (dvs varje dag).
Men en sak har jag funderat på fram och tillbaka.. och i nuläget känns det väldigt rätt.
Min plan är att dra hem till Sverige i början av Juni!!!!!
Ju mer jag tänker på det desto mer vill jag åka hem till sommaren!

När kidsen har slutat skolan kan man ju lika gärna åka hem. Varför ska man gå och dra i tre extra månader bara för att man SKA göra det. Då är det bättre att komma hem till den Svenska sommaren och gör saker man verkligen tycker är skojj.

Åh, jag blir glad bara jag tänker på det =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Som sagt, dina planer ändras vääääldigt snabbt....hehe....jag tror vi tar det som det kommer helt enkelt!! ;)

2008-02-04 @ 09:42:17
Postat av: mia!

da kommer vi hem samtidigt typ! =)

2008-02-06 @ 02:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback