tidig morgonmotion

nu är klockan 11 och jag har redan hunnit med morgonmotionen med fia. klockan 9.15 ringde min klocka. en halvtimme tidigare än vanligt. vad är det som tar åt mig egentligen? hur ofta brukar jag ställa klockan frivilligt för att gå ut och gå?
de flesta som känner mig vet att jag inte rör på mig i onödan. så jag måste erkänna att jag är väldigt imponerad på mig själv!

vid halv 1 kommer Dominique, min counsler, hit. jag är lite smått worried that hon kommer skälla på mig för att jag har hoppat över hela pluggdelen av mitt usa år. man måste egentligen plugga 80 timmar men det lockar inte mig så jävla mycket. om man inte har pluggat de 80 timmarna så får man inte förlänga sitt år. men det hade inte jag tänkt göra ändå så vad spelar det för roll ?

nu blir det frukost o dusch för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback