Blivande familj?

Om ni har läst min resedagbok (Julia_88) så har ni förstått att 5 familjer redan har kontaktat min counsler, Dominiqe.
Sen har Fias hostmom Holly fixat en väninna till henne som behöver au pair.
Det finns två familjer jag tycker verka intressanta;

1. Den ena familjen jag är intresserad av bor i Maryland utanför DC. Familjen består av en ensamstående pappa med två barn på 11 och 16 år.

2. Den andra familjen bor i DC. (Hollys väninna) Den består av en mamma som är nyskild och ska gifta om sig. Hon har ett barn, en kille som är 13 år. Pojken bor hos sin pappa på helgerna så då jobbar man inte.

Så nu väntar jag med spänning och hoppas att de ska höra av sig!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therése

snubblade inte på din blogg och blev genast intresserad! sugen på att ge mig en snabb resumé av vem du är & hur du hamnade i DC? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback