det sista jag vill är att åka hem!

Som sagt så träffade jag familjen med de två pojkarna i fredags.
Jag fick ingen bra feeling från dem.. pojkarna var jobbigt, mamman va sådär, pappan var iofs jättego och huset va inte speciellt fint! (okej, de e inte riktigt huset man går efter men ändå, hehe)

De skulle hört av sig i lördags och berättat vem av de 3 tjejerna de ville ha.. men ingen ringde!
Antog då att de inte valt mig.. Men sen rinde dem igår och sa att de valt en annan tjej för att hon hade bra erfarenhet av killar.

Bridget frågade mig vad jag skulle ha svarat om de hade erbjudit mig jobbet.. och det hade jag egentligen inget svar på.. så det va nog lika bra att det blev som det blev!
Nu hoppas o hoppas o hoppas jag på att detta kommer lösa sig ändå. Jag får ju bo kvar här tills jag hitta en ny familj.. men jag vill ju inte precis bo här i 3 månader när deras nya au pair kommer.

håll tummarna för mig ;)
Men ni behöver förhoppningsvis inte räkna med att jag kommer hem till Sverige.. för jag ska stanna här tills de personligen kastar ut mig ur landet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte fattat förrens nu att man kan skriva kommentarer här me..hehe!! =) Men bättre sent än aldrig eller vad är det man säger!
Det kommer att lösa sig med ny famme, va så säker!! Vi hörs säkert senare när du vaknat!! PUSS

2008-01-22 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback