Sista månaden i USA

Kom nyss hem från vårat au pair möte. Det var en kille (häv!) där och pratade om 'Trek America'. Ett bolag som fixar resor runt i usa.
Det var intresant, speciellt resan på västkusten som tar en till san fran, L.A och Vegas bla... men jag vet inte hur eller om jag vill resa sista månaden. Palla spara pengar lixom. Det har aldrig riktigt varit min starka sida.

Som au pair tjänar man så lite pengar (160 dollar i veckan) så det finns ingenting att spara.
Så det blir väl att man är pank den sista månaden efter att man har köpt 5 resväskor med kläder..

Kommentarer
Postat av: Anny

Är du från Halmstad om jag förstått det rätt eller är det din kompis? :) Kul att jag helt från ingenstans kom in på denna och ni snackande om att dissa hstd! Rätta takter! :) Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback