Update... igen!

Sov riktigt riktigt kasst inatt...
Är så himla orolig över hur allt detta ska sluta. Jag vill ju verkligen INTE åka tillbaka till Sverige.
Jag pratade med familjen som har den 15åringa sonen idag.. men det är lite komplicerat där.
Det flyttar in en tysk au pair hos dem idag, hon har en flygbiljett bokad hem till Tyskland den 14 februari men hon har inte bestämt sig om hon ska åka hem eller inte!
Även om hon bestämmer sig för att åka hem är det inte säkert att de vill ha mig som au pair.
Men jag ska allefall träffa dem på fredag kväll.. så vi får se hur det blir..

Fick precis nu reda på att det är en annan familj som förhoppningsvis ska ringa mig.. men en ficka på 4 år som bor inne i DC.

Håll tummarna ännu en gång!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller både tummar och tår!!!

2008-01-23 @ 21:48:16
Postat av: bella

lycka till =)

2008-01-24 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback