Update

Ja, det var ju egentligen meningen att vi skulle festa till det med killarna i lördags!
men det blir inte alltid som man tänkt sig :)
Jag, Jane och Fia åkte istället in till Georgetown och åt.. sen var mina två vänninor trötta så då åkte vi hem och sov!!

Vi åkte hem till Artie och Carlos i söndags istället. Lika trevligt som alltid.
Alla stod runt bordet och dansade till Backstreet Boys :D

I mitt familjeletande har det väll gått sådär... det ringde två familjer igår, en i Florida och en familj  i maryland, som ligger ca 20 minter från mig just nu.
Den i florida va otrevliga och lät inte alls som någonting för mig.. tyvärr.
Den andra var lite mer instressant.. men vi får se hur detta slutar.. jag vill vara helt säker innan jag väljer någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback