4th of July

Happy Birthday America! Idag har vi firat självständighets dagen(?) men pompa och ståt! Nej, nu ljög jag lite för det har vi faktist inte alls gjort, det har varit en hyffsat lugn dag.
Jag jobbade en timme i förmiddags och resten av dagen spenderade jag vid min kära data.

Vid 5 snåret åkte jag hem till Jane för att fira. Det va huuur skoj som helst att träffa henne igen, det var verkligen ett bra tag sen sist. Hon och hennes roommates hade fest i deras lägenhet och jag skulle tippa på att det var 30-40 pers där. Vi kollade på fyverkeriet över the monument, käkade, spelade beerpong etc.
När fyverkeriet var slut ringde Greg och frågade om jag ville följa med honom, hans systers vännina, hans syster och hennes man till ett ställe som är som en lekpark för vuxna :) Där fanns alla möjliga olika games och annat stuff. Jag sög på typ alla saker jag provade, de enda jag vann i var bowlingen och ett skjutspel.

Nu är jag hemma och hade tänkt slagga för jag jobbar imorgon mellan 10- 2. Sen ska jag antagligen möta upp med Greg o co för att se vad de pysslar med, de skulle åka till the zoo men då jobbade jag :(

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Låter som en skön 4th of July :D

Postat av: Jenny

Hej syss! Later som du har det toppen! Vi ar pa koh samui nu, men helt arligt ar det inget att hurra for, gillar inte denna on! men men, vi har varit aktiva anda med safari och grejer, en apa hoppade upp pa davids axel och borjade leta loppor i hans har...hihi!!! :) imorgon flyger vi till KL, ska bli skont! MISS U!! PUSS

2008-07-05 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback